نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فرصتی برای پوشیدن دوباره ی پیراهن یوونتوس

فرصتی برای پوشیدن دوباره ی پیراهن یوونتوس

به یووه آمد، پیشرفت قابل توجهی داشت اما در نهایت بار دیگر به یونایتد برگشت، از آن زمان تاکنون همواره نامش در لیست بازیکنان مورد توجه سران بیانکونری دیده میشود و در هر فرصت نقل و انتقالات دنیای فوتبال اخباری مبنی بر احتمال بازگشت مجدد او منتشر میشود.

 

پل پوگبا که برای برخی از بازیکنان یووه نیز دوست و هم بازی ارزشمندی بوده و این شاید عاملی شود برای کمک به دیدن دوباره او با پیراهن سیاه و سفید یووه.

 

جورجو کیه لینی از زمان حضور پوگبا در یووه می گوید:

 

یادم می اید زمانی که برای نخستین بار او را دیدم، بعد از گذشت سه چهار روز از نخستین روزهای تمرین، من و هم تیمی هایم به هم نگاه کردیم و گفتیم این واقعا بازیکن خوب و قدرتمندی ست، خیلی جوان بود و فکر می کردیم شاید یکی از بازیکنانی باشد که به یووه خواهد امد و خیلی زود هم این تیم را ترک خواهد کرد و به زودی در بازار نقل و انتقالات به تیمی قرض داده خواهد شد، اما بلعکس او واقعا بازیکن بزرگی شد.

 

وی افزود:

 

کسی انتظار نداشت که او یک قهرمان باشد، با فیزیک بدنی بسیار خوب و امادگی بسیار بالایی در زمین حرکت می کرد، مانند یک جادو و واقعا تاثیرگذار بود. در نخستین بازی هایی که برای یووه بازی کرد در پست تخصوصی خودش بازی نکرد، جلوی خط دفاع و برای استراحت دادن به پیرلو بود. اما با گذشت زمان تبدیل به ستاره و بازیکن قدرتمندی شد که در تمام نقاط زمین می توانست بدرخشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: